GAH!

hemma från skolan och tandläkaren nu. det var hemskt, jag kom på mig själv flera gånger med att jag låg och spände hela kroppen och höll på att fingra på fingrarna (haha). usch, efteråt var jag helt skakis och darrade i hela kroppen. det låter jääättedumt jag vet men jag har tandläkar skräck, och inte minst så är jag livrädd för sprutor. USCH! nu sitter jag iaf hemma och väntar på att bedövningen ska gå ur, det kommer göra ont. bajs.
senare ska jag träffa carrooo, min kära vänvän. just nu ska jag ringa till mamma och kolla om det är okej att äta, för det hoppas jag att det är så hungrig som ja e.


bara jag som ryser när man hör detta?

Kommentarer
Postat av: Carro

jag har oxå tandläkarskräck, och är rädd för sprutor :( <3<3

2010-12-16 @ 12:19:50
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

jagvet det är hemskt:( <3

2010-12-17 @ 10:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0