le bloommmms.

hade en mycket trevlig kväll igår. kjell och karin är mycket speciella. dock tror jag inte mina tänder hade så bra kväll, mycket godis blev det och jag blir inte förvånad om jag får hål eller nått. vi testade jimmies enhjuling också, jag fick lite special behandling med jimmie på ena sidan och fidde på andra, det gick sämst för mig eftersom jag skrattade så mycket att jag inte kunde trampa så jag ramlade av haha. men det var roligt att se när de andra skulle försöka sig på det.
idag skjutsade fidde mig till a6 så gick jag o letade efter present till pappa. det gick bra faktiskt jupp.

Kommentarer
Postat av: Karro

Äsch du var ju bättre än boysen jue ! :P

2011-04-24 @ 19:41:07
Postat av: Magdalena

Fin blogg! :D

2011-04-24 @ 20:08:36
URL: http://wanbe.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

glad påsk! ;)

2011-04-24 @ 20:42:27
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: mikki

Bodypalace: glad påsk!

magdalena: tackar så hjärtligt!

karro: äh, så säger du bara ;) haha! :D

2011-04-24 @ 22:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0