linköping

kom nyss hem från linköping, det blev en intressant resa hem tycker jag haha. första gången jag och fidde åkte själva en sån sträcka med, det var roligt.
på söndagen firade vi emma iaf, mycket trevligt, gick ut o gick och sånt. måndagen var perfekt! bästa dagen lätt! vi tog bussen till deras skola o tittade runt lite. sen gick vi till nått ställe där dom hade massa djur (ME LIKE) kycklingar, kaniner och bäst av allt hästar. matade en liten pålle men han var så rädd. vi spelade minigolf och vädret var underbart! fick nästan lite färg på armarna. och sen har vi spelat alias och carcasonne, mycket trevlig "långhelg" må jag säga. har inte suttit vid datorn nån gång, förutom när jag testade på dirt och COD på datorn. muhihi. köpte mig ett par fina jeanstights och solglasögon, det lägger jag upp bild på nån gång. mmh mycket fint. nu ska jag njuta mer av att det är lov. synd att vi inte kunde stannat längre i linköping dock, det var så roligt där :)


det känns nästan lite som jag skriker "ÄT!" tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0