ocupadoooo!

som sagt, en mycket bra dag! kom faktiskt nån vart med min religionsuppgift. åkte med mamma till ikea och tittade på soffor!
var hos tandläkaren men det är ju inte så kul, åkte efter det till carro :) vi gick och handlade, hon var trög huhuhu. sen hjälpte jag henne o diska, hade sönder hennes glas. haha, diska tog faktiskt upp den mesta tiden men vi hade kul ändå :) åt tacos och tittade på knight and day ofcourse!! färgade hennes hår o pratade mycket o jag retade henne. det var kul. är så glad att jag har min carro :) <3


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha. Du bara slängde mitt glas i diskhon :( hahah! fan jag älskar att umgås med dig din lilla skit xD <3<3

2011-04-08 @ 08:32:55
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

haaha. alltså hon bara tappade kontrollen och bara försökte slänga glaset på mig. förstår inte alls vad som hände. jävla dampbarn! hahahaha. och jag med dig va, du är en liten skit! :D <3<3

2011-04-08 @ 08:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0