varm dag.

idag var jag väldigt duktig i skolan om jag får säga det så själv. hann dock bara sätta upp 2 tapeter men det var ju så jävla krångligt att skära dessa tapeter, plus att jag hjälpte viktoria för jag är så snäll. så snäll eftersom jag asgarvade åt henne imorse, har aldrig skrattat så mycket en måndag (!) i skolan.
var hos tandläkaren innan jag kom hem, fick beröm som vanligt! (haha va självgod jag är idag då..)
och så kommer man hem till ett kokhett rum där solen legat på, usch, borde dra ner persiennerna men det känns så tråkigt. jaja, nu ska jag göra min svenska uppgift och kanske se på O.C, men det känns som det inte kommer hända så mycket om jag tittar på det. tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0