2 and a half men.

sitter och tittar på rubriken, det är roligt det. dricker lite yoggi yalla. de e mums det. idag har min mobil plingat en gång från en annan mänsklig varelse, sen är det jag som har plingat andra. det är fint det. funderar jättemycket på att titta på en film när serien är slut. har varit sugen på linas kvällsbok sen jag såg nån reklam för den nånstans. minns inte, kommer bara ihåg att jag såg det nånstans.
har nu också skickat ett jobbigt mail. ju mer jag läser om det desto mer önskar jag att jag inte skickade det. jävla skit. låter så töntigt, detdär jävla mailet. satan. ska väl sätta på en rolig film endå, få mig på humör innan jag somnar. ser nu på internet att det finns en tvåa? eller ah det visste jag inte hehe. kanske bara var på bok. jaja.

imon är det friluftsdag, halv9 på plats med viktoria på rosenlund! då ska vi vara hurtiga och ut o gå. vet inte riktigt vad vi ska göra när de andra ska bada dock, får väl reda på det imon, jag hoppas på sluta tidigare, men nånting säger mig att det inte kommer att bli så. tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0