alla hjärtanens dag


idag är det den 14 februari. inte bara alla hjärtans dag utan också min mors födelsedag, hon fyller 42 år idag! så om nån timme kommer klas o malin hit, fidde kommer också men kanske lite senare eftersom han jobbar. det kommer bli riktigt trevligt :)

(bild från göteborg 08)


helgen har ju tillbringats i linköping. vi var framme vid lite efter sju där niklas och emma mötte upp oss på stationen. när vi kom hem gjorde de jättegod mat, nudlar, kyckling paprika och jordnötssås, asgott! på lördagen vaknade vi tidigt för vi skulle ut på stan, jag gick med emma och letade tyg till min balkjol. fidde o niklas fick runt i serietidningsaffärer tror jag hihi. hittade tyg gjorde vi minsann och emma sydde en testkjol av ett annat tyg för att inviga sin symaskin. spelade ett jätteroligt strategispel som niklas köpte.
igår kom jimmie o karro på en tidig alla hjärtans dag middag. det var riktigt mysigt. spelade tvspel mellan måltiderna och vid 5-6 tittade vi på 2 olika serier, jag och fidde somnade i en kvart i emma och niklas säng tihi. elakt men det var skönt.

älsklingen och underbara emma!

och jo, det är ju alla hjärtans dag idag. har jag inte världens sötaste pojkvän då?



och detta låg i... så himla bra!


skämdes jättemycket eftersom jag inte köpt något till honom. har ungefär en hundralapp de e vad jag har. jag skulle inte klara av att leva själv. jag vet att de flesta tycker att alla hjärtans dag är jätteviktigt och vill bli uppassade av sina pojk/flickvänner, få presenter, gå ut o äta dyrt osv. jag har säkert också tyckt det, men jag är bara glad så länge jag får vara med min fredrik. och att han ens köper en skiva till mig som jag älskar, gör mig jättejätteglad!


Kommentarer
Postat av: linda

glad alla hjärtans dag vännen! :)

och som svar på din kommentar så följer jag din blogg! :*

2011-02-14 @ 20:26:51
URL: http://liindanordwall.blogg.se/
Postat av: mikki

åh vad bra! :D :* hihi glad alla hjärtans dag :)

2011-02-14 @ 21:37:16
Postat av: Beccie

låter som att du hade en underbar alla hjärtans dag fining! :')

<3

2011-02-15 @ 17:24:52
URL: http://beccaaabus.blogg.se/
Postat av: mikki

ja den var mysig :) hoppas din var bra med <33

2011-02-16 @ 12:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0