carolyn florence!

spenderade natten hos carro igår, hade skitkul, mest åt google translate haha! tittade på film o så, "jag känner verkligen för att ha sex just nu" aah, att carro kan hitta så roliga filmer. även fasst den inte var menad som komedi.. tror jag. vi gick iaf ut med gibson vid tolv halv ett? somnade inte förens 2 typ, kollade på världens bästa kronks nya stil, bara så roligt att se den med carro. carro carro carro, som föresten fått upp sin HEMSIDA nu, kolla in den häär !!

sen har jag tänkt på en sak, ferdinand tränar typ MMA eller nått. där han får stryk. det skulle vara ganska kul. men jag tror att jag är för svag och för feg på det, men ändå. skönt liksom..


Kommentarer
Postat av: Carro

aaw tack för att du länkade hemsidan ;) <3

det är alltid så jävla kul att ha dig här min fina! kom oftaaareee <3

2011-02-17 @ 17:10:50
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

hihi alla måste besöka den hemsidan!! :D

jaa det är alltid så kul att få vara med dig :) vi ses ju på lördag igen :D <3<3

2011-02-17 @ 17:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0