flyttdag!

ja idag är dagen med stort D, dagen pappa ska flytta.. igen. jag får fortfarande inget rum jag vill ha, för vem bryr sig om vad jag vill? ingen. jag får anpassa mig som han så fint uttryckte det. det blir gött iaf, jag ska få låna erics mini PC, det blir asbra! han är snäll. nu sitter jag i skolan och väntar på att religionen ska börja, sen e det flyttdags wöööhöhhh.

hade föresten en mysig kväll med carro igår, imorse var hon tyst som en mus när hon gick upp innan mig, skitläskigt! om jag ksulle bo med henne skulle jag lätt bli rädd alldeles för ofta. men det skulle vara så azum!! <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Åh tack Mikki! :)<3

2011-02-25 @ 11:51:32
URL: http://amandajense.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaa, jag är så tyst av mig ^^<3

2011-02-25 @ 14:31:07
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

amanda: varsågod :D

carro: jaa läskigt tyst!<3

2011-02-25 @ 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0