gitarrer & bas, trummor & hat

nu är man redo att åka upp till rosenlund för att gå ut o gå. har friluftsdag o nu har stormen lugnat sig så mitt hopp om att jag får åka hem är död nu. klart dom kommer tvinga en att gå ut o gå i yrväder och regn. "kläder efter väder" om man inte har det då? jaja. hoppad iaf jag får sluta tidigare än jag skulle gjort. det är inte förbjuder att messa med mig o få mig på bättre humör när jag är ute i kylan. tur att jag har min ipod iaf eftersom jag ska vandra själv, en viss människa blir ju "dödssjuk" vid fel tillfällen... ><

mongolid

Kommentarer
Postat av: vick

sorry hun<3 ska gengälda dig på något sätt:O

2011-02-09 @ 22:26:08
Postat av: mikki

BÖHÖÖÖÖ! :( ja det ska du ju, du ska hänga med mig o göra industrial i höst :)

2011-02-10 @ 07:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0