Ich bin dynamit!

min första ställningsbyggnad lektion gick ganska bra. svinkallt var det men jag har den ju bara en gång i månaden så det är det väl värt eller? höhö. nu sitter jag hos carro, hon är min betjänt i sitt eget hem, hon ska göra glass. eller ah, inte göra göra men alltså göra. vi har tittat på harry potter 6 och skrattat och vart ledsna men inte gråtit nejnej. jag kollade på när carro lagade mat, ville hjälpa till men nejnej, carro har en egen vilja höhö (a) nu har vi ätit wook och tittat på kronks nya stil, som alltid. ska titta på big brother, inte för att jag följer det, men carro vill ju så gärna så jag kan ju ge det en chans ^^
ska som sagt sova hos carro ikväll, det blir azum! älskar att sova hos carr tihihi!


ja vi är snygga vadådå?

Kommentarer
Postat av: Carr (haha)

haha jag vet .. jag låter aldrig någon göra något hahaha xD Men eh ja, Big Brother är bra, iallafall förr i tiden. nu är det inga snygga killar så det suger. men jag har ju johan att titta på varje dag istället HIHIHIHIHIHIH. ÄLSKAR ATT DU ÄR HÄR! DU BRODE FLYTTA HIT! <3

2011-02-24 @ 22:17:37
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

ÅMEH, så ändare du ditt namn iaf!! :P haha, jaa det var lite underhållande när alla tänkte sticka! haha jaa du har ju nått o titta på varje dag du ;)hihi. JAA DET BORDE JAG VERKLIGEN!! <3

2011-02-25 @ 09:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0