possitivt överraskad!

jag var lite negativ igår när jag bloggde. märktes det? ja.
var inte taggat alls på karins 50års fest, men blev överraskad, hade väldigt kul med ericas humor, hon fick mig faktiskt att bli på bättre humör. fidde också när han började skoja. vi började med att stå där och väntade på att alla skulle komma ,sen maten var jättegod, också efterrätten och tårtan. lekte lekar i lag o sånt. orkar inte gå in detaljerat på allt. vid ett blev väl allting surt igen för jag var så himla trött, men det var kul att se mattias o richard dansa. fidde hoppade in när han skulle hämta dricka till mig, haha söt är min knaspojke!

på vägen hem blev vi riktit störda av en taxi som slickade våran rumpa, fan att yrkesschaufförer kör sämre än "vanliga", fidde har haft körkort i 2 månader o kör bättre! fint.
vid 4 ska ja o mamma på handboll o titta på jocke, vid 6 hämtar fidde mig igen så ska vi hem till han o äta godis. behöver det känner jag . mmmmhh godis!



erica, jag och fidde. äkta skönhet detdär.

Kommentarer
Postat av: linda

sv: jag älskar också lejonkungen! :) men jag kollar inte heller på det på engelska faktiskt det var bara att bilden var så hihi! :)

2011-02-27 @ 15:36:57
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0