randiga tröjor.

om en och en kvart ungefär så ska fam johansson åka från deras hem o antagligen hämta mig. och jag sitter fortfarande i pyjamas, haha gött. ja, jag har en pyjamas som jag har när mina mjukisbyxor är i tvätten, borde köpa fler mjukisbyxor istället. jag ska iaf ha på mig mina svarta jeanstights och en mörkblå/rödrandig tröja. mm det är riktigt fint det! tar kanske kort på det o lägger upp sen, fick tröjan av min moster och är sjukt glad för det för jag älskar verkligen såna tröjor! så härligt!

min storasyster har lunginflammation, tycker synd om henne, tycker också det är synd att jag inte kan vara hos henne ikväll :( hoppas du mår bättre snart <3 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0