skoluppgift/prov.

nu ska jag försöka göra mitt svenska prov del2 om upplysningstiden. den handlar om barnuppfostran. och jag hatar såna uppgifter för då måste man tycka och tänka om så himla mycket. som t.ex en fråga är "hur vill du att dina barn ska uppfostras?" tänk så vill man inte ha barn då? visst man kan ju tänka sig om man nu skulle vilja ha barn hur dom skulle uppfostras men jag orkar inte tänka så. för tillfället känner jag ingenting för barn, förutom min kära systerdotter saga och hennes syster alicia då, sötaste ungarna i världen. men att ha ett barn själv är ju inte riktigt samma sak. nej. blä på sånahär uppgifter för jag har ingen egen vilja. nej så är det inte. känns inte så.

och de flesta tycker väl kanske de e konstigt att man får göra prov hemma eftersom dom har så jobbiga linjer, men så är bygg, det är slappt och det är skönt. önskar bara att man kunde ha lite roligare lärare och lite roligare i skolan över huvudtaget. ja lite ångest inför skolan på måndag eller vadå? haha. ska också gå på mina 2 första ställningsbyggnad lektioner, inte peppad alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0