söndag.

mjukisbyxor och en stor tröja är livet. tyvärr måste jag byta om nu, menmen. ikväll har jag en dejt med byxorna igen hihi. idag ska jag troligtvis hälsa på pappa. eller ja, jag måste ju göra det, fixa iordning på mina grejer eftersom nästa helg så flyttar han med sin tjej o hennes 2 barn till en större lägenhet. jag ska bo där varannan helg så jag hoppas det blir bra. humm, hoppas att malin kan hänga med men det var inte säkert. har inte fått svar av henne än heller. men det löser sig nog :) måste komma på nån dag då jag kan åkahem till farmor o städa nästa vecka, känns som jag vill att det ska ske tidigt i veckan men jag slutar så sent måndag tisdag, har mycket plugg jag ligger efter med också så det blir väl på onsdag hmm. ja. fredrik har trimmat skägget. nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0