vänner.

sitter i min säng och lyssnar på radio, fylking pratar om sex och samlevnad som vanligt, ibland är det tråkigt, ibland händer det något riktigt dramatiskt, då kan det vara kul. men just nu är det inte det, så jag ska sätta på spotify istället.
vid halv7 kom fidde o hämtade mig, vi la oss i hans säng o tittade på vänner. åt kvällsmat till solsidan, meningen var att vi skulle titta på cornelis efter det men det var dålig bild så vi sket i det o tittade på mer vänner. fidde trodde inte att jag skulle gilla den filmen eftersom den handlar ju om cornelius wresvik och han dog utav cancer. nej, cancer är något jag aldrig förstått mig på, en hemsk sjukdom och jag hatar den, börjar alltid gråta när det är nån som dör i cancer i nån film eller liknande. som idag fick jag reda på att en handbollsspelare hade gått bort i cancer, på matchen hade vi en tyst minut för honom. cancer är något jag aldrig kommer förstå mig på. aldrig aldrig.
jag hoppas du kan höra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0