15. Mina drömmar

när jag berättat mina drömmar för andra så har de tyckt att jag har ganska konstiga drömmar. och det är sant.
jag kommer inte på nån riktigt konstig just nu, men en ganska konstig dröm handlade om min pappa.
jag drömde att han och hans tjej hade fått barn utan att säga till mig, och det barned var ett år?! så hade de en smal avlång balkong utan räcke. alltså bara en betongklump typ. och tjejen bara satte ner barnet där när hon skulle röka, o jag var längst ut på balkongen så jag började krypa in för att jag var rädd o ramla ner, man fick ju inte plats 2 bredvid varandra om man säger så. och jag kröp mot bebisen för att jag trodde den skulle ramla ner. haha det var sjukt. minns inte slutet på den drömmen. hade en ganska konstig om visingsö, mig mamma o fidde också men den är alldeles för svår att förklara.
drömde en gång att jag skulle hoppa trampolin på rosenlund men hamnade på badgolvet ist för i vattnet. det var väldigt roligt men lite läskigt, haha!

men om man tänker drömmar i livet så har jag väl väldigt många som handlar om hur jag vill att mitt liv ska se ut. antingen nu eller i framtiden. först o främst så önskar jag att jag skulle kunna få ta studenten med carro. hoppas verkligen att det går att fixa. jag önskar i framtiden att bo på landet nånstans med min fredrik, hachi och kiba. skulle vilja ha tillgång till att rida, först lära mig kanske. vill verkligen det. vill leva ett lyckligt liv med min familj och mina vänner. just nu när jag sitter här, vill jag helst att skolan ska ta slut snabbt.. har fler saker jag drömmer om men orkar inte tjata.


Kommentarer
Postat av: Carro

jag vill oxå ta studenten med dig söööötis <3<3<3 hoppas det går!

kommer ihåg när du berättade den drömmen btw, hahah så sjukt..<3

2011-01-13 @ 23:08:55
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

hoppas jag med! ska nog prata med rektorn nästa vecka och kolla om det verkligen går?! annars dör jag :( haha om du menar drömmen om pappa är det verkligen sjukt eftersom det var en mardröm haha xD <3

2011-01-14 @ 08:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0