16. Min första kyss

jag vet inte vad som räknas som en första kyss.. men jag tror jag vet när den var. detg var 2007, jag och viktor låg inne i mitt gröna rum och tittade på jalla jalla. och sen kysstes vi, jag mindes att jag tyckte det var väldigt mysigt. menmen. mer minns jag inte haha.


OCH! om detta med johnny depp lämnar sin fru för 19åring är sant?! då blir jag väldigt besviken. har verkligen sett upp till honom och så. nej det känns inte bra det där inte.. visst man kan ju inte rå för hur man känner men ne jag vet inte.


Kommentarer
Postat av: Maria

Dumma dumma Johnny :S

2011-01-15 @ 10:49:07
Postat av: mikki

ja verkligen! och nu fick jag veta att han var otrogen med. stor besvikelse!!

2011-01-15 @ 21:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0