frågor..

snodde denna från sofias blogg, blev lite sugen på att uppdatera idag, visst är jag duktig? haha.

Senaste...

Filmen du såg? hmm, minns faktiskt inte.
Filmen du köpte? Hachiko - a dog's story
Låten du hörde: give a little bit of your love to me dendär låten jaa.
Låten du laddade ner? oj, det var längesen. minns ej.
Personen du ringde? carro
Personen som ringde dig? mamma
TV-program du såg? sofias änglar
Person du tänkte på? seth i OC av nån konstig anledning.


Favorit...

Låt: det är olika från dag till dag ungefär. just nu lyssnar jag mycket på Håkans låtar.
Sak att göra: vara med mina vänner, min familj och fredrik. finns säkert flr saker men jag kommer nte åp nu.
Sport: jag har ju alltid velat rida men det har inte blivit så. väldigt synd för varje gång jag ser en häst blir jag deppig och sur för att jag inte har en. jag sysslar inte med någon sport men jag tittar väl på lite ibland, bara om jag måste haha-
Dryck: cola
Kläder: det goaste är ju mina slitna mjukisbyxor. men det är ju inte det snyggaste precis hheehe.
Film: olika. vet inte. ingen kanske. haha..
Bil: inte så intresserad av bilar. det kommer väl mer när jag tagit körkort.
Serie: solsidan. OC har jag fått sug på sen jag såg det med carro.


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? tusentals gånger. inte bra.
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? ja, så dålig är jag.
Varit i slagsmål? nej
Blivit arresterad? snatteri o "fylla".. eller ah arresterad är fel FEL ord.
Träffat någon från internet IRL? självklart.. tyvärr.


Antal...

Gånger du varit kär? 2 gånger.
Gånger ditt hjärta brustit? många gånger om och om igen. varje gång jag tänker på dig.
Hjärtan brustet på grund av dig? ja, ett är jag nästan säker på.
Tjejer du kysst? 2 kanske 3.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? min maria
Gånger ditt namn varit med i tidningen? haha ööh, många gånger när man fyllde år när man var liten men jag är inte med i tidningen ...


Senaste...

Boken du läste? eric clapton
Personen du fick e-mail av? emma
Personen du fick brev av? julkort från emma o niklas
Personen du fick sms av? älskling
Gången hela din familj åt middag tillsammans? flera år sen.
Saken du köpte? klubba i söndags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0