oj, jag fes!

jag pratade med en viss människa om att man inte behöver skriva allt man gör på facebook. vissa skriver ju alltid vad dom gör, varje minut ungefär. då var denna människan lite rolig och sa "då ska jag skriva. nu måste jag kissa. eller oj! jag fes! " då skrattade jag väldigt väldigt mycket. sen sa denna människa "hahaha ja! först skriver man 'oj jag fes!' sen 5 min senare 'jag måste nog gå på toa' och sen 10 minuter senare 'aah, det var skönt' " HAHAHAHHAHAH så himla kul!

jag har också hittat andra listor liknande den jag följer nu som man ska skriva varje dag. men jag är så otroligt smart så jag sparade dom i utkast och så kan jag ju skriva om de saker som står där när jag bara inte vet vad jag ska skriva. jag gillar också beccas och mandas idé om att dom bestämmer något de båda ska skriva om o så lägger de upp det direkt. det är ju en bra idé.

mamma hoppade till femman nu, sofias änglar på tvn, sorgligt var det. han har en hjärntumör och de vet att om ungefär ett år kommer han inte att finnas mer. det är väldigt sorgligt, jag gillar verkligen inte cancer. cancer vill jag döda!!



(googlade på bilder på cancer. det finns verkligen riktigt hemska bilder där. visste inte att det kunde bli så hemskt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0