vy från ett luftslott

michaela es gruñón!
ena delen säger att religion är en 50p kurs, och den läser man väl bara en termin?
andra delen säger att det är en 100p kurs, och den läser man väl hela läsåret? om det är så är jag sur, vårat schema är ändrat, och isf ska vi klara en 100p kurs på en termin, JOBBIGT! och det är nog HB som ligger bakom detta, för våran svenskalärare hade ingen aning om schemaändringen hon heller.
michaela es gruñón!


hade en sån fet sovmorgon på fredagen, bara musik hade jag. det blev ändrat. och jag som redan är skoltrött. (klicka för större bild)

till bättre tider!
igår efter skolan åkte jag hem till carro och hennes mor med familj :) vi åt mat o det var gott. stannade inte där så länge tyvärr, haha kände mig som en riktig elaking som bara åkte dit och åt mat. hemsk är jag. hemma hos carro kollade vi på tv och pratade. sen ville carro göra scones, och jag kände mig ännu mer som en snyltare. men goda blev dom! kolla bara!





bilderna har jag tagit från carros blogg. vilken tjuv!
jag skulle visa ett litet trick som jag lärde mig en gång, men jag fick salt i såret och carro fick ta fram plåsterboxen. huuhhu.

vi tittade också på kronks nya stil och jag kom hem väldigt sent, men det skiter jag i för jag älskar att vara med carro, är superglad att hon finns i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Carro

det är jättekul att ha dig här! du får komma å hälsa på när du vill :D<3

2011-01-13 @ 10:42:41
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

självklart ska jag vara med dig mera mera mera :D knäppis :D <3

2011-01-13 @ 18:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0