AH, you punched me in the boob! prepare to die, obviously!!

som alla andra helger är jag väldigt dålig på att blogga. men iaf.

fredag: slutade tidigare och åkte till carro som satt fasst i skolan eftersom hennes busskort funkade inte förens innan fyra. vi gick till ikea och köpte lite grejer till henne. det roliga var att hon skulle köpa bestick för 79 kronor.  hon råkade ta ett par för 249 kronor och märkte det inte förens vi kom ut, då var vi alldeles för trötta för att gå tillbaka haha! så vi tog bussen hem till henne o åt tacos och tittade på alla våra filmer. despicable me, kronks nya stil och knight and day. riktigt mysigt. gick ut på en långpromenad med gibson däremellan och pratade om allt möjligt. skönt faktiskt. efter sista filmen började jag töja mitt öra, det tog ungefär en och en halv timma. det gjorde ont och jag var jättenervös, vet inte varför men det blev så. vid 12 satte vi på harry potter 6 o tittade på halva den o somnade sen. härlig fredag! <3

lördag: vaknade mycket tidigt av en gibson som slickade mig på armarna och i ansiktet, usch så jobbigt. gick inte upp förens vid tio eller elva. carro gick upp lite tidigare med gibson men jag var väldigt seg så jag följde inte med. MEN, när hon duschade diskade jag/ städade massor i hennes kök. jag är så snäll hihi. vi gick ut med gibson och sen åkte vi till ikea och bytte besticken. åt på soya och träffade min kusin linn, det var trevligt :) carro hängde med mig till coop för jag skulle köpa godis till min älskling, han blev jätteglad när jag kom eftersom han hade tänkt gå till netto men nu slapp han ju det. vi spelade lite bilspel och sen blev det tacos (JA igen!) och körslaget. mmums! när det var slut tror jag faktiskt vi tittade på scott pilgrim direkt. somnade sen för jag var helt död. har blivit förkyld/feber. uschis.

söndag: söndagen har bara börjat men jag och fidde gick upp vid 10-11 nån gång och åt frukost till flight of the conchords. tyvärr kunde inte maria leka idag för hon var sjuk :( så jag stannar hos fidde  tills han ska repa sen får jag väl hitta på något själv. hurray!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0