AUSTRALIA

har verkligen försökt få hinduismen och buddhismen att fasta i min hjärna men det går bara inte. jag får väl göra mitt bästa imon och går inte det får jag öva mer till omprov för jag orkar inte plugga mer. har jätteont i nacken, ska nog smörja in den med något för det gör ont när jag slappnar av och när jag ska lägga under kuddar. ååh.
har kollat på australia nu när jag pluggat med, den håller på fortfarande, blir bara mer o mer kär i hästar när man ser den filmen. mmh ja!


jag vet att en viss malin gillar den scenen på bilden längst ner huhu!

Kommentarer
Postat av: M

GRR!

Come to mama!

2011-03-03 @ 20:21:39
URL: http://malinvictoriapettersson.blogg.se/
Postat av: mikki

haha jag tänkte väl det ;)

2011-03-03 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0