blå töjning.

en blå töjning fick det bli. fanns inga gula och sedan sa jag till carro:
"men hjälp mig, blå eller röd?"
"röd"
"men jag vill inte ha röd.."


ah, dumma mig då. haha. vi var iaf med hennes kompis victor aka lilly. så vi kallar honom lilly för annars tror jag att det är den andra victor. vi köpte grejer till tacos så när vi hoppade av bussen åkte lilly vidare o vi gick in o gjorde tacos. mmmmumms! tittade på vänner och the big bang theory, haha älskar de programmet! gick ut lite med gibbe o sen tittade vi solklart på kronks nya stil. "jag kan inte AVslöja sanningen!" hihi. hade supermysig kväll som alltid med min carro <3 på fredag blir det mer mys o töja mitt öra till 5mm! det var kul också, carro har mer koll på min och lillys töjningar än oss själva, jag kan ingenting iaf! carro är min hjälte! hihi.

dagens fail: viktoria som trodde att våran svenska var på eftermiddagen så hon är i skolan nu fasst vi börjar vid tolv. en sån hero som jag är ska börja göra mig ordning o hålla henne sällskap. sen ska jag väl sitta o glo i skolan i väntan på att åka til tandläkaren o limma dit min tråd igen..

Kommentarer
Postat av: Carro

haha du är så knäpp! <3

väderkvarnen är superknepig :)

2011-03-17 @ 11:33:13
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

haha förlåååt (a)

KALLAR DU DETDÄR FÖR BACKFLIP?!

<2

2011-03-17 @ 14:04:19
Postat av: Karro

Det kommer bli skitsnyggt med blått också :D

2011-03-17 @ 19:06:12
URL: http://kastella.blogg.se/
Postat av: mikki

aah den får du se nån dag :D

2011-03-17 @ 19:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0