Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. jag älskar musik. har alltid velat lära mig något instrument men det har inte gått så bra med mig. skulle också vilja spela i ett band, då är det ju en fördel att man kan spela nånting.. har en ganska bred musiksmak, problemet är bara att jag är väldigt dålig på att hitta ny musik men jag får insperation av mina vänner.

2. jag är väldigt paranoid och blir lätt ledsen.

3. jag går byggprogrammet inriktning måleri på bäckadal. men nu på senare dagar har jag fattat tycke för media på john bauer eftersom jag har en vän som går där och jag har varit med på deras lektioner, det skulle verkligen vara härligt där. där skulle jag må bra.

4. jag har aldrig varit intresserad av sport, men förra eller förrförra året hände det nånging och jag tittade mer och mer när min syster spelade fotboll och tyckte det var jättekul! visst jag är skitdålig på regler och sånt men jag tycker det är kul att titta. handboll och ishockey smyger sig också fram.

5. ända sen jag var liten har jag velat ha ett husdjur. jag har alltid velat rida. häst hund och katt skulle vara det ultimata, men tyvärr så kommer ju det aldrig ske.

6. när jag träffar nya människor är jag väldigt blyg, det gäller också när det är stor folkgrupp fasst jag känner de flesta. jag tror att endel tycker att jag framstår som sur då eftersom jag har ett väldigt tjurigt ansiktsuttryck.

7. jag önskar att jag hade en bra systemkamera så jag kan lära mig ta fina bilder. vill att detta ska bli en fotoblogg en dag också.. önskar också att jag kunde måla bra, det skulle vara så coolt.

8. är väldigt missnöjd med mitt utseende och min kroppsbyggnad. tycker jag ser ut som en kamel.

9. ganska ofta så önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden till då jag var liten och allt var lätt, roligt och bra. allting behövde inte vara så komplicerat o jag tänkte inte på det viset jag tänker nu.

10. det tog ganska lång tid att komma på dessa saker om mig, efter 3 punkter så var det helt tomt i huvudet. så egentligen kan jag inte så mycket om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0