duktig mikki!

min mamma brukar klaga ibland, oftast är det för att jag inte diskar när jag ser att det är fullt med disk. så idag när jag kom hem diskade jag. fasst inte direkt, men sen. nu gör jag mat för jag är hungrig. borde börja med religionsuppgiften, har sagt det i flera dagar nu, men det är ju så jävla svårt!
viktoria tyckte jag var som rosa pantern (antagligen smyger han bra eller nått) eftersom jag kan försvinna utan att någon märker det, vissa skulle väl se den egenskapen som en bra sak, ibland tycker jag det, men oftast känner man sig ju bara som en nobody när ingen lägger märke till en.


hmm, ja endel kanske tycker jag lägger upp samma bilder ganska ofta, men jag kan bara säga att jag gillar inte att ta egobilder eftersom jag inte är nöjd med mitt utseénde, och sen så tar jag inga andra snygga bilder heller för den delen. men en blogg blir så tråkig utan bilder tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är jättefiiiin älskling!!!

2011-03-28 @ 21:20:19
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

tack, saknar dig älskade vän!! <3

2011-03-29 @ 08:48:56
Postat av: Sandra

Jag tycker verkligen du ska vara nöjd med ditt utseende! Du ser jätte bra ut! Kom ihåg det! KRAM!

2011-03-30 @ 19:35:23
URL: http://sandrasegnatankar.blogg.se/
Postat av: mikki

tack så mycket sandra! tyvärr så kan jag inte tycka det :( men du ska vara näjd med dig själkv också! :) KRAM!

2011-03-30 @ 22:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0