efterlyst.

om två timmar börjar efterlyst som jag ska se på. dom skulle tydligen interjuva kvinnliga pedofiler, vill gärna höra hur dom tänker! usch på dom. fyfy.. och bara så ni vet, kom o tänka på det nu, jag vet att när man skriver så skriver man med stora bokstäver, man skriver inte dom utan de o dem, men jag skriver som det är bekvämast för mig, så nu vet ni det :)

sitter nu och spöar mamma i kort. skule egentligen åkt hem till pappa idag och "inreda mitt rum" som jag förstått det iaf.vet inte om det är helt rätt. men det blev inte så, orkade inte så jag och becca åker dit imon. så ska hon visa mig vart pesets aula ligger också eftersom fidde ska spela där snart. mmh aa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0