friends laugh together - ha ha ha ha.

aeh! svinkallt idag på ställningsbyggnaden, vi skulle byga en rullställning, gick ganska bra för mig och han jag jobbade med tycker jag. trodde inte jag skulle hinna till carro men det gjorde jag, kom hem lite sent dock och hann inte göra nått av det jag tänkte göra, förutom plugga för det gjorde jag lite hos carro. :) hon pluggade också, började titta på pojken i randig pyjamas för hon skulle göra filmanalys på den, åt glass och maränger, ska också baka tårta med henne på fredag, så gött!

If you cross the road and a drunk struck you
I'll scrape you up and reconstruct you
I'll cheer you up if you're depressed
If you get murdered I'll avenge you're death

Friends sing together
La La La La
Friends do things together
La La La La
Friends laugh together
Ha Ha Ha Ha

thihi caroline <3

Kommentarer
Postat av: Carro

du är så söt :D tårtan på fredag kommer bli hetast! ;)<3<3

2011-03-01 @ 23:23:31
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

du är :D ja så jävla snygg kommer den bli, jag kommer bli megafetttoo! hihi ;) <3<3

2011-03-02 @ 07:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0