HYLLNINGSINLÄGG!

nä jag vet, hv förlorade så vissa tycker kanske att det inte finns så mycket att hurra för, men det tycker jag!



ja, de som inte ser att det är emma på den bilden ja, ni är konstiga för bilden är supervacker!
jag fick ett sånt glädjeryck för ganska längesen och tänkte, jag måste skriva ett inlägg om emma i min blogg, så jag klistrade in henne på superwoman (tyckte det passade eftersom hon är en super-emma!) , skrev inget men nu fick jag glädjeryck igen! har tittat på mms som hon har skickat till mig så hon har slitit med min balkjol. man kan följa hennes jobb på denna länken --> EMMA!
där skriver hon hur hon gör och sånt, jätteduktig är hon! hon skriver också mycket om andra kläder hon syr och när hon bakar och sådant. en riktigt pysselblogg.
där ser man också hur hon slitit med min balkjol med sömmarna och sådant, nu har hon tråcklat ihop den och jag ska komma upp och testa den, o när jag tänker på så mycket hon gör för mig blir jag jätteglad! har ganska länge nu känt att hon är som en storasyster för mig och man blir alltid glad av att vara i hennes närvaro. en underbar kvinna som förtjänar de finaste sakerna i livet! måste köpa något riktigt fint efter balen eftersom hon gjort så mycket för mig. måste komma på något riktigt bra!

emma är en av de få människor som är underbara! tycker om min emma så fruktansvärt mycket!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är helt underbar Mikki!

Du är lillasystern jag aldrig fick (förutom Fidde) och jag gör gladeligen allt för dig!!

2011-03-08 @ 10:57:50
URL: http://emmapysslarochbakar.blogg.se/
Postat av: mikki

haha jaa vi får ju inte glömma lille fidde :) tacktacktack!!

2011-03-08 @ 17:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0