knockout!

jag råkade slå till mig själv nu på morgonen när jag nös, inte så lyckat! har fortfarnde lite ont i näsan.
önskar man kunde vara hemma idag men är så illa tvungen att gå eftersom har en "special"-lektion i eftermiddag som vi inte brukar ha, går man inte på den får man ta igen det med en annan grupp och det orkar jag inte. slutar senast halv4-4, kanske senare eftersom några lektioner av specialgrejset har vart inställda så han vill att vi ska ta igen tiden, orkar inte! sen när jag kommer hem måste jag börja plugga religion. tråkig dag framför mih kan man lugnt säga.


Kommentarer
Postat av: Carro

kom hit och plugga med mig ? <3

2011-03-01 @ 10:37:46
URL: http://www.carolineflorens.tk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0