"lena med bena" hahah

ÅH! haha detta inlägg kommer kanske låta lite fel på vissa ställen men det skiter jag i nu! happyface*
jag slet av mig byxorna, riktigt snabbt! så tänkte jag "fan va lena mina ben är" och så tänkte jag på innan så skulle jag skriva om att jag ÄLSKAR att smörja in mina ben med babyolja när jag duschat, blir så fruktansvärt lent då och jag känner mig så fräääääsch! hihihi. visst det finns säkert andra krämer o annan skit man kan smörja in sig med men jag tycker att detta e bra faktiskt."tipset" fick jag av min storasyster en gång, hon satt/låg i mitt knä met armen uppe så skulle jag kittla henne, "ÅH! va len du är under armarna, hur blir du det?!" kändes ju nämligen som jag hade fullt med gruskorn under mina men det behövde jag ju inte nämna. hon sa att hon vet inte, men innan brukade hon använda babyolja, o då blev hon len. o visst blev man det, fruktansvärt len! GÖTT!!!


Kommentarer
Postat av: M

haha, vilken storasyster pratar du om? :S :P

2011-03-24 @ 10:52:25
URL: http://malinvictoriapettersson.blogg.se/
Postat av: mikki

dig haha xD

2011-03-24 @ 16:45:23
Postat av: M

haha. jag minns inte detta :P

2011-03-28 @ 16:55:01
URL: http://malinvictoriapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0