lördagen.

igår på ön så vart det jättefint väder, jag mormor och mamma satt ute på altanen med filt över bena och solade, asgött. sen gick jag in och somnade i fotöljen tills maten var klar. efter det satte vi på en djurkanal som dom hade med lejon o sånt, o det tycker ju jag om! dock somnade jag sen när alla bläckfiskar kom, det visade sig att mormor, leif och mamma hade också somnat så då vaknade vi exakt en timme innan båten gick så vi hann fika. perfect tajming! ohyeah.
väl hemma tog jag mig ett bad och tittade på simpsons. fidde hämtade mig vid lite innan nio. sen skjutsade vi torbjörn till hans jobb och hann till ica maxi i sista sekund hehe. jag köpte cheez cruncherz ASGOTT!! tittade på vänner på kvällen och sen somnade vi ganska tidigt enligt mig hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0