mikki anropar carro till bloggredigeringen?

haha, jaa carro hjälp mig?! när jag fått ordning på mitt nylle ska du ta massa coola bilder på mig så jag kan få en ny bild på min header. det har du lovat!

sitter och pluggar, eller ja, försöker. carro sa igår att jag skulle skrica ner det jag tyckte var viktigast, så det gör jag nu. ska börja med buddhismen nu, usch. imon måste jag lära mig allt också. lite idag med. orkar inte buhuu.
stör mig på mina humörsvängningar, för en stund sen hade jag cpryck och var jätteglad. nu är jag deprimerad igen?! -.- börjar bli riktigt tröttna nu.

var föresten hos marianne idag (min doktor typ) , pratade lite, kollade synen, klarade det så nu har jag intyg på det tills jag ska börja köra. hon kollade mitt blodtryck, fortfarande lågt. hon beställde också massa prover till mig, så nån dag ska vi beställa tid, kvällen innan får jag inte äta efter 8 eftersom det är järnprov med eller nått. usch, jag hatar sprutor. allt gick bra iaf.



Kommentarer
Postat av: Carro

Aj pråååmiiisss :D <3 men du är snyggg nuuuuw <3 vi kanske kan fota lite på fredag? :)

2011-03-02 @ 19:45:03
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

ja det kan vi göra :D dock har ju inte jag klippt mig då men vi får hoppas att jag fasatnar på bild ^^ tihi <33 :D

2011-03-03 @ 09:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0