tandläkare alltså..

kom nyss hem från tandläkaren och hittade en mormor och en malin i våran soffa. mycket trevligt. mycket trevligare än att vara hos tandläkaren. min tandläkare kunde inte ta emot mig idag så jag fick träffa nån assistent eller vad dom nu kallar det.. som skulle limma fast min tråd bakom tänderna igen, tydligen så suger johan (min tandläkare) eftersom tråden hade lossnat på alla tänder utan 2. asbra! men hon som limmade dit den var inte bättre heller, jättetrevlig var hon men jag hatar verkligen när de börjar slipa tänderna.. slipa i tandköttet så det börjar blöda o sen ösa på lim i såret, det är ju så perfekt! ååh. det är bland annat därför jag har tandläkarskräck, dom är ju inte duktiga, och det gör ont som satan!
snart kommer fidde som ska färga mitt hår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0