when you're too in love to let it go.

"you know what i just realized? joker is poker with a J. coincidence?"
"hey that's joincidence with a C!"


ja, vet ni vad jag just insåg? jag tänkte skriva insedde, hur dum är inte jag då? hmm. jag och min pojkisvän h ar inte varit en enda dag denna veckan och kommer inte vara det heller, kommer bara sova på fredag o lördag. och folk som brukade säga att jag bara umgicks med fidde, pfft! fy skäms på er säger jag då! men visst saknar jag min knaspojk

nu ska jag snart till skolan, ha lite svenska och religion. sen hem o vänta på att erica ska sluta, det var evigheter sedan jag umgicks med henne själv, ska bli skoj :) min kväll igår blev faktiskt inte så tråkig. plugga är dock bland det jobbigaste som finns, särskillt när man inte har instuderingsfrågor och man bara får en bok som man ska läsa. usch o fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0