wierdo!

när fidde kom så färgade han mitt hår direkt. satte oss med malin i köket o spelade kort, men fidde ville inte vara med, tittade på despicable me klipp hihi buttbutt! jag åt pizza med, mums! malin skulle till vetrinären med lille tage som skulle kastreras, hoppas det gick bra! sen bestämde jag mig för att duscha samtidigt som jag sköljde ur håret. nu är det rött o fint igen. måste snart köpa såndär inpackning, men har inte råd för tillfället :( sen så spelade ja o mamma kort medans fidde tittade på o satt vid datorn. så kollade vi runt lite på den. kollade på mer despicable me klipp. tihi. vid halv9 åkte min man hem.

imorgon ska jag ha go kväll med carro. vi ska digga despicable me song. de som inte gör det är ju lite wierd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0