hej grabbar, jag slutade med min snuttefilt igår, justde!


mobilkamera for the win!

fredagskvällen blev lyckad, om man bortser från att vi var väldigt trötta. vi åkte till maxi o handlade mat och sen skjutsade beccas pappa oss till vip o vi köpte onyttigt! tittade på i am number 4, jag blev sur för det ska komma uppföljare, o det är jobbigt för jag ville ju veta hur den slutar så nu måste jag se fler av dom filmerna. tyckte den var lite bättre i slutet men annars ganska sådär. lite b.
när vi åt vid 6 kom min natthumor fram, jag satt o fnissade under större delen av tiden vi åt. mest åt harr y potter och bajs.  "alltså, vi sitter här i mitt kök och skrattar åt bajs?" - becca, haha, ja det gjorde vi?

en annan cool sak som hände när vi var på maxi för tredje gången var att vi såg en kråka på en bil..
"kolla en kråka på bilen" - jag
"vart? vart?" - maria
"men där!" - jag
"åååh vad häftigt!" - maria , haha!

på kvällen följde jag maria till bussen sen gick jag hem till ferdinand, där var han o fidde o tittade på en wierd film. vi åkte hem innan den slutade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0