individuellt val och krångel

hemma från skolan nu, skönt. har varit en hemskt onödig dag känner jag. på morgonen drog leif ut oss i kylan för det viktigaste uppdraget någonsin. hur långt ligger egentligen bäckadals cykelställ över havet? jo 100,51 meter. nu vet ni det! sen idrott, jag och viktoria var ovanligt aktiva trots att jag åt choklad. tränade mina armar, dom måste tränas, klena jävel som jag är. sen väntade vi bara på ett möte som vi skulle på.
blev också strul med mitt individuella val. så istället för masagegrej psykologi A och B blev det foto, matte B oc psykologi A. glad att jag fick A iaf, vill faktiskt läsa det, verkar skoj! nu väntar jag på att mamma ska komma hem så ska vi leta converse till balen. ja, jag ska gå i converse. det ska carro med för vi är bäst! KORV!


hon är så snäll och ska hänga med mig på fredag morgon när jag ska ha sprutor i mig som tar allt mitt blod. I AM THE SWORDMASTER!

Kommentarer
Postat av: Carro

kååååååååååårv....

2011-05-04 @ 21:51:17
URL: http://www.carolineflorens.com/blogg
Postat av: mikki

HAHA :)

2011-05-04 @ 22:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0