my sexy biatch!

även fasst jag tillbringat hela min dag med mitt ego så har den vart bra. på morgonen var fidde med mig men sen skulle han spela in, vi låg och snoozade med tageboy. eller som jag sa, sexy bitch och boytoy. jaa jag är wierd. tage har stannat hos mig hela dagen medans bosse vart ute på äventyr. han gick vid mina fötter hela tiden så jag fick lite svårt att gå utan att sparka till honom. vi låg och sov tillsammans och han hjälpte mig att plugga. tror ni inte katter kan sånt? så fel ni har. jag har tittat på 5 filmer och vart ute o letat efter bosse. han gick ut vid 9 på morgonen och kom inte hem förens sju, efter ett tag blev jag lite orolig, tråkigt att han inte var inne o gosade med mig också.


en av mina män. han åt så mycket idag att han fick en liten kulmage, tror han var uttråkad med mig men ut ville han ju inte förens jag skulle åka. då fick han inte gå ut, stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0