Nu blir en förändring, allt dåligt blir bra. Jag vet nu att jag ljög när jag svarade ja.


Jag blev utmanad av carro.

Varför började du blogga?
ja, om jag minns det hela rätt så var det snart ett år sen som min syster satte sig i soffan och skapade bloggen åt mig. vi hade lite problem med vilket bloggnamn jag skulle ha, så jag tänkte på bruve springsteen och skojade o sa "brus!" så fick det bli bubbelbrus. så det var pga henne jag började blogga. hihi.
Vilka bloggar följer du?
jadu, jag kan ju inte skriva upp alla här då jag har bloglovin och följer ganska många. majoriteten av alla bloggar skumläser jag bara eller klickar på "markera som besvarat" men de som står mig nära läser jag varje ord!
Vilka favoritfärger har du?
nu det senaste har jag blivit kär i gult, tycker det är tråkigt att det inte finns mycket gula kläder.. lila är också en favoritfärg som jag haft länge.
Vilka favoritfilmer har du?
fantastic mr fox
, en solklar film! kan aldrig få nog. sen finns det mycket andra filmer som jag tycker jättemycket om! saknar särskillt när jag brukade sitta uppe länge med carro och kolla på de mest underbara filmerna - knight and day, kronks nya stil och despicable me!
Vilket land drömmer du om att besöka?
jag säger som de flesta på denna frågan, USA självklart. har hört att det är verkligen som folk säger, det är så stort och det skulle vara häftigt att få uppleva det.

nu utmanar jag min kära syster och mina kära svägerskor emma o karro, hoppas de läser min blogg och ser detta!


Kommentarer
Postat av: Karro

Vilken kapten röd tjej du har blivit Mikki ;) awesome!

2011-11-08 @ 21:39:26
Postat av: mikki

haha jaa! min kompis lyssnar på dom med o jag lyssnar på det mesta, så då blir det att man hänger med ;) dock inte i dålig fidde-musik som mikael wiehe! ;)

2011-11-08 @ 22:21:08
Postat av: Karro

HAHA det är bra Mikki! Gå inte över på Fiddes dåliga muskiksida XD

2011-11-09 @ 20:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0