All your words have fallen to the ground where they belong.


haha, fint. har haft en jättebra helg! i fredags var jag ute med jonna amanda och rebecca
och träffade lite folk. igår så hängde jag med jimmie och karro hem till karros kompis sandra
och frida och var där lite innan vi skulle titta på fiddes spelning på ztyle, vi gjorde lite drinkar
och så, jättesnällt av dem att bjuda mig tycker jag! och idag har jag
spelat massa spel med jimmie o karro. ska tillbaka till fidde ikväll o sova. imon börjar jag
och viktoria med vårt projektarbete, skönt det ska bli att få det gjort. tack för en rolig helg!


Kommentarer
Postat av: Karro

Det var jättekul att du kom :) det får vi allt göra igen :)

2012-02-12 @ 18:39:37
Postat av: mikki

jaa det får vi göra, jag hade jätteroligt! :)

2012-02-13 @ 15:24:10
URL: http://bubbelbrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0