02. Min första kärlek

Min första kärlek


Efter mycket om och men och lite hjälp utav Becca har jag kommit fram till att den första killen jag var kär i var faktiskt Konrad. Jag minns inte så mycket av detta eftersom det var för ungefär 5-6 år sedan och vi gick i femman, men jag minns att vi skulle åka på en liten skolresa till visingsö och att vi satt tillsammans på båten och jag hade fjärliar i magen. Haha vad roligt detta låter nu eftersom jag inte har tänkt på detta på jättelänge. Jag minns att Jonna hjälpte oss att bli tillsammmans, så gulligt. Jag minns första gången vi pussades, jag, Konrad och Becca satt på en bänk och hon bad oss att vi skulle pussas, sen så åkte hon iväg med sparkcykeln och, ja "We went to first base" .

Jag minns också när jag fick reda på att vi inte var tillsammans längre, vilket litet svin han var! (haha) En tjej kom fram och frågade mig om vi fortfarande var tillsammans och jag svarade ja. Men då sa hon att han hade sagt att vi inte var det, jag gick till min trogna vän Jonna och skickade ut henne på ett uppdrag och så sant, Konrad hade gjort slut med mig utan att säga det.Han tyckte att mina kompisar höll på för mycket. Så fint :) Jag blev förkrossad.
Det var ändå en ganska enkel kärlek som inte krävde mycket, vi hade kul tillsammans och behövde inte mer än det. Tills det tog slut såklart. hehe

En bild på Konrad i äldre dagar.


Kommentarer
Postat av: M

haha ja det minns jag mycket väl, när du var såå kär i lilla konrad!

2010-12-09 @ 18:54:29
URL: http://malinvictoriapettersson.blogg.se/
Postat av: mikki

hihi jag med !

2010-12-09 @ 19:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0