03. mina föräldrar

Mina föräldrar


Detta inlägget skulle jag egentligen skrivit igår men orkade inte och var inte ensam så då hade jag ingen lust att skriva. Nu är jag ensam hemma och ska ta mig ett bad och en funderare, det kan väl inte vara så svårt att skriva om sina föräldrar egentligen?

Min mamma är en av de personerna som jag faktiskt kan ha riktigt roligt med, vi har samma humor och kan sitta och skratta åt en småsaker jättelänge. Jag vet att det var en tid då vi inte haft det så bra tillsammans och bråkat mycket men så är det inte nu. Nu känner jag att jag kan berätta om allting för min mor, jag berättar mycket men inte allt, men det känns ändå bra att jag vet att hon alltid finns där. Hon är väldigt omtänksam och snäll och vill alltid att sina nära ska må bra och hjälper dem med det.
Man kan kalla min mamma för en supermamma, även fasst hon kan vara lat ibland så gör hon allt för mig och min syster. Hon älskar oss över allt annat och hon är bra på att visa det. Ibland kan hon vara riktigt jobbig, men det är mest när jag inte förstår hur hon tänker men hon är ändå världens bästa mamma och jag är glad att hon är min mamma och att hon uppfostrade mig och ingen annan. För om hon inte gjort det skulle jag inte vara den jag är idag.
Jag älskar dig mamma!

 


Min pappa är en person som jag varit väldigt stolt över genom åren. När jag var liten var jag väldigt stolt eftersom alla mina kompisar tyckte han var så cool (haha) och att han är grym på fotboll. Jag minns att jag var med maria på västkusten när vi var små och hon hade en fotboll och jag skulle visa ett trick som pappa gjorde. Det var så roligt. Han är också den person som jag varit mest besviken på.
Jag tycker att han prioriterar fel saker i livet och han vet det nog inte själv. Jag älskar min pappa, och han älskar mig och mina systrar men är kanske inte världens bästa på att visa det på rätt sätt.
Jag älskar min pappa!


Kommentarer
Postat av: mikki

min pappa har nog världens vågigaste panna.

2010-12-11 @ 17:30:35
Postat av: M

Haha, kommentaren!



Ja det var inte lätt att skriva om ena föräldern..

2010-12-13 @ 12:59:45
URL: http://malinvictoriapettersson.blogg.se/
Postat av: mikki

haha nej det var det verkligen inte. vi ses imon :) <3

2010-12-13 @ 19:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0