stopp och galopp

Trevligt besök till frukost jajemen! Lilla mormor var här och åt frukost med mig och mamma och vi hade det riktigt skoj, min mormor är så härlig. :)
Nu sitter jag och glor på tv och ska snart göra mig iordning inför musiklektionen, men detta är nog första gången jag inte alls är sugen på att ha musik. Kanske för att vi snart ska spela upp och det låter S.K.I.T.
Senare kommer nog fidde, han jag och mamma ska kolla på idolfinalen tillsammans, spännande! Dessutom ska jag skriva om mina föräldrar ikväll, det kommer bli svårt, iaf med ena föräldern.



puss på min man

Så många broar jag bränt,
ingen tog mig riktigt över, nej
men jag går inte isär
när jag går med
dig.

Kommentarer
Postat av: Carro

"men shiiiiieet..." haha <3

2010-12-10 @ 13:00:25
URL: http://www.carolineflorens.tk
Postat av: mikki

"de häääär de e kef!" hihi <3

2010-12-10 @ 13:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0