hublahubla

snodde denna listan från olles blogg. bara för att ha nått att skriva om haha..

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem var den sista du träffade? mamma för hon är här nu xD
3. Hur lång är du? 172 cirkus.
4. Vilken var den senaste film du sett? sex and the city 1
5. Vem ringde du senast? 3svar
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till älskling: ja jag kan fråga mamma sen om vi kan sova här men ja isf får du göra det <3
7. Vad är dagens planer? glo på morden i sandhamn
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms, jag är inte bra på att prata i telefon.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda sen 5 år tillbaka..
10. När såg du senast din mamma? jag ser henne nu,nu,nu.nu.
11. Vilken ögonfärg har du? någon sorts blå
12. När vaknade du idag? 06.00
13. Har du någon gång hittat en katt? jaaa fatso på ljungarum, älskar den kissen, så go!
14. Vilken är din favoritplats? jag har inte hittat den än. men just nu hos fiddes famn.
15. Vilken plats föredrar du minst? skolan
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? ingen aning. "im undecided"
17. Vad skrämde dig som barn? getingar!
18. Vem fick dig att skratta senast? mamma och sex and the city
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nej? HAHA
20. Har du stationär eller bärbar dator? jag har ingen egen dator men både mamma och pappa har bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? t-shirt o trosor brukar det väl bli.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 haha. 2 sovkuddar och 3 andra som ska se fina ut på sängen
23. Hur många landskap har du bott i? Småland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor!
26. Är du social? jag är blyg - osocial. men när jag känner mig "trygg" med nån så är jag väldigt social.
27. Vilken är din favoritglass? pinnglass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa massa saker jag vill ha, och bjuda några nära på en resa kanske körkort o sånt.
29. Tycker du om kinamat? oooh yes
30. Tycker du om kaffe? NEJ. det luktar skit också.

31. Vad dricker du till frukost? mjöölk
32. Sover du på någon särskild sida? höger eller vänster, och väldigt sällan på rygg. aldrig på mage.
33. Kan du spela poker? nope
34. Tycker du om att mysa? jaaa
35. Är du en beroendemänniska? jo faktiskt .
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? jag vet att zac efron hjar det -_- också linns pappa :D haha
37. Vill du ha barn? nej inte så som jag kännre just nu.
38. Kan du några andra språk än svenska? hyfsad engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? japp
40. Föredrar du havet eller en pool? pool, var så längesen jag badade i havet så jag minns inte, men jag hatar maneter!!
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder och fett tyvärr. måste börja spara.
42. Äger du dyra smycken? definera dyrt ? haha
43. Har du någon gång testat narkotika? det beror på hur man menar med testa.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? chips
45. Vem är den roligaste människan du känner? haha åh det finns många människor jag känner som är roliga :)
46. Välj ett ärr på din kropp? det feta på min vänsterarm.
47. Vad har du för ringsignal? nån med the killers, minns inte vad den heter.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja, mamma har sparat lite
49. Flirtar du mycket? aah så fort jag får chansen! -_-
50. Vart togs din profilbild för din blogg? jag har ingen profilbild
51. Kan du byta olja på bilen? nej
52. Har du fått fortkörningsböter? inte så lätt när man inte har körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? trasig
54. Läser du dagstidningen? nej usch nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nope
56. Dansar du i bilen?
hahahha ibland
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P4 <3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ja men det är personligt..
59. När var du i kyrkan senast? när lilla saga döptes måste det ha varit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0