VI SES I DIMMAN SNYGGINGAR HAHAHHAA

nu sitter jag vid fiddes dator och taggar inför nyår. vi ses i dimman allihopa!

så skulle ju jag skrivit om jag var fjortis hhhihihihi. haha, men iaf, igår var jag med min fina carro :) vi hade det väldigt roligt och mysigt, tittade på en film - med tuttar i! tittade lite på g som i gemenskap och sen mer på torkel i knipa, iiih! så rolig är den! och sen gick vi ner på stan och köpte snygga kläder till oss, allt går så fort med carro för vi har så kul, eller iaf jag, hon kanske har hemliga tankar om mig som jag inte vet om! uusch.
kollade på håkan när han spelade bowling också, sen kom malin och fidde och hämtade mig, så köpte vi chips och godis och åkte hem till malin o klas. där stod klas och kokade ägg till mackorna som var mumsiga! buzz spelades hela kvällen och runt 11-12 blev jag och malin jättetrötta och jätteflummiga och vi skrattade jättemycket. ja, ni har rätt, det hände jättemycket jätte igår! killarna somnade vid 10 kanske? slöfockar :)

MEEEEEEEN. nu är jag inte taggad inför kvällen, skulle helst hoppa till 9-10 tiden direkt!

Kommentarer
Postat av: Carro

hihihi. du är så söt! ses imorgon igen! älskar dig <3

2011-01-02 @ 13:42:56
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

du e söt! älskar dig <3<3

2011-01-03 @ 22:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0