1,5 varv runt munksjön.

vid halv 5 kom carro till mig o vi började våran vandring runt munksjön. vid stan ungefär började jag känna mig snurrig som jag vart hela dagen. då var hon snäll o köpte en dricka till mig :) det är det som är så bra med carro.. hon köper saker till en när man mår dåligt. haha, skämt åtsido, man kan prata med henne om allt! det är så jävla skönt. alla borde ha en carro. det som är bra är att hon oftast känner samma sak, det är ju inte helt fel. men om vi inte tycker samma sak så gör ju det ingenting heller. hon är pfekt!


Kommentarer
Postat av: Carro

aw älskling! det känns skönt att jag oxå har jag någon att prata med. för du förstår. och du lyssnar. älskar dig!! <3<3

2011-04-12 @ 08:27:15
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

älskar dig med! <3<3

2011-04-12 @ 19:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0