3 påskägg och en påskpåse.

idag är det min fars födelsedag. han fyller 49, fasst han själv säger att han fyller 37. han väckte mig imorse och gav mig en påskpåse från han och jenny med godis och pengar i. hemma fick jag ett påskägg av mamma, sedan hemma hos fidde fick jag ett av han och ett av hans föräldrar, man kan ju säga att jag kommer ha godis som räcker i många veckor nu. haha fiddes ledtråd var den lättaste någonsin "där min älskade bor, där skall du finna din skatt" jag gick direkt till katternas klösbräda och där låg äggen (fiddes älskade är ju ninja, vem visste inte det?). man kan också säga att jag är riktigt riktigt duktig. imon ska herr torbjörn börja förklara hur man kör för mig. det blir bra det!


Ninja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0