bästa tisdag.

mjaa, det hände mycket roligt igår. träffade becca och vi åt macka, hon åt upp 3 mackor före mig som bara åt en. jag är så sölig. sen hade vi askul och dansade som kycklingar till denna låten som kommer här. haha askul!!'


hoppas det är rätt version nu, har inget ljud så jag vet inte. men de flesta känner väl igen den muhahah.

åkte till fidde sen o vi åkte o matade james, lämnade papper till jimmie o köpåte glass o klubbor, muuums! dock delade jag med mig sen till mina systrar så jag åt inte alla klubbor själv tihi.
vi fikade och åt kvällsmat o sånt. slogs också. tack älskling! mihi.'
johanna kom och hämtade mig vid åtta för då hade hon vart o hälsat på jocke som ligger inne på sjukhuset :( hoppas det blir bra snart! när vi kom hem gick vi ut med hannis o sen åt vi nudlar, mums! spelade kort och skrattade jättemycket. vi diskuterade veronica maggios "jag kommer" och då så sa vi att den kanske handlar om sex. "jo.. jo men det måste det betyda!" säger malin då och det lät så roligt. sen så sjunger hon massa ställen "i sängen, i hallen, i gräset i bilen"  "på taket, under bordet, på stolen, i köket" osv haha! sen tog fantasin slut!
vi sov alla i samma säng, jättemysigt! jag fick ligga imitten men det gick så bra så! delade täcke med johanna eftersom malin kan verkligen inte det. hmmpf!
blev väckt typ vid fem av att lilla saga låg o skrek. uschis . :( här kommer bild på världens finaste unge!'


här är min systerdotter Saga Lena Lillemor Alfredsson! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0