en actionfilm värd att se!

jag gick upp extra tidigt imorse så jag inte skulle missa provet. eller gjorde jag det? jag har för mig det iallafall. gick snabbt uppför första branta backen och blev svettig som en gris. ringde viktoria och visst fan började vi inte förens tjugo över åtta, så jag satte mig på en parkbänk o väntade på henne. kände mig som en liten tant som satt och tittade på fåglarna..
provet gick bra hoppas jag. otroligt tråkiga uppgifter, bara 2 roliga av 8. jag valde en actionfilm värd att se och skrev om favoritfilmen, dock ser jag det mer som en komedi, så jag skrev actionkomedi :)  efter detta åkte jag hem o hjälpte farmor, fick pengar så nu kan jag köpa present till pappa också. undrar bara vad man köper till en man som fyller 49. snart är han gubbe.

var ju hos min syster i tisdags, vill ni se fina vårbilder kollar ni HÄR . men måste lägga upp söta bilden på mig o tage. han är en av mina män. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0